Meny Valby, Toften

Handelsbetingelser

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvordan du handler på bestil.meny.dk. Finder du ikke svaret herunder, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@meny.dk

Ved din bestilling af varer accepterer du nedenstående aftalevilkår. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Bemærk at du skal være fyldt 18 år for at afgive ordrer på bestil.meny.dk.

Info om allergener
Kontakt butikken for nærmere information omkring produkter og allergener.

Ordrebekræftelse
Afgivelse af ordre på bestil.meny.dk er ikke en juridisk bindende aftale.

Der er indgået en bindende købsaftale med den MENY-butik du har valgt, når du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail fra den pågældende MENY-butik. Der fremsendes en ordrebekræftelse senest dagen efter bestilling.

MENY har mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, udsolgte varer og udskudt leveringstid hos MENYs grossister og leverandører og lignende situationer.

Bemærk, at MENY opbevarer ordrebekræftelsen, efter den er fremsendt til dig – læs nærmere herom under Privatlivspolitik.

Ændring/annullering af ordre
Før ordrebekræftelse:

Har du ikke modtaget en bindende ordrebekræftelse fra den valgte MENY-butik, og er din ordre endnu ikke effektueret af den pågældende MENY-butik, kan du annullere din ordre ved at fremsende en e-mail med mærket "Afbestilling" til butikkens mailadresse med angivelse af bestillingstidspunkt samt ordrenummer.

Efter ordrebekræftelse:
I henhold til forbrugeraftaleloven er der normalt ingen fortrydelsesret for levnedsmidler. På bestil.meny.dk har du dog mulighed for at fortryde eller ændre din bestilling op til 6 dage før afhentningsdagen. Herefter kan du ikke længere fortryde eller ændre din bestilling, og du vil blive opkrævet det fulde beløb. Ønsker du at fortryde eller ændre din bestilling inden 6 dage før afhentningsdagen, skal du kontakte den pågældende MENY-butik direkte. 

Seneste bestillingstidspunkt
Alle bestillinger skal afgives minimum 2 dage inden afhentningsdagen.

Afhentning
Du kan tidligst afhente din ordre på afhentningsdagen og -tidspunktet, som fremgår af din kvittering/ordrebekræftelse. Du skal afhente din ordre i den MENY-butik, som du valgte under bestillingen. Når du skal afhente din ordre, beder vi dig rette henvendelse til vores Delikatesse/Slagter afdeling. Hav venligst dit navn og ordrenummer parat. Afhentes din ordre ikke inden kl. 18.00 på den oplyste afhentningsdag, så destrueres din bestilling, og du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Betaling
På hjemmesiden kan der betales med følgende nordisk udstedte betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, Eurocard/MasterCard og Visa Electron. Der betales pt. intet kortgebyr på hjemmesiden. Pengene bliver reserveret på din konto ifm. at ordren lægges på bestil.meny.dk. Vi trækker dog først pengene på din konto 3 dage før afhentningsdatoen, hvor varehuset påbegynder forberedelserne af din ordre. Fakturaen sendes via. e-mail. I tilfælde hvor transaktionen fejler, og vi ikke kan hæve pengene fra din konto, vil du i stedet blive opkrævet betaling ved afhentning i din MENY-butik. Din ordre vil stadig blive produceret til den aftalte afhentningsdato.

Udsolgt - “Erstatningsvarer”
Såfremt en vare mod forventning er udsolgt, når vi skal pakke din bestilling, vil vi efter bedste evne erstatte den udsolgte vare med en tilsvarende vare. Vi gør naturligvis alt, hvad vi kan, for at undgå udsolgt-situationer.

Support (Kontaktinfo)
Du kan kontakte/rette henvendelse til os på følgende:

Dagrofa aps
CVR-nr. 38714295
Kærup Industrivej 12
4100 Ringsted
E-mailadresse: kundeservice@meny.dk
Telefonnummer: 70206811

Da vi gerne vil sikre, at du som bruger får den optimale oplevelse, beder vi dig venligst rette henvendelse på kundeservice@meny.dk såfremt du måtte opleve problemer med hjemmesiden, eller har kommentarer hertil.

Priser
Varerne sælges til gældende normalpriser. Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter. Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, samt moms- og afgiftsændringer.

Klage
Du har mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til kundeservice@meny.dk. Klager kan derudover indbringes for Center for Klageløsning (via www.forbrug.dk)og/eller Forbrugerklagenævnet. Læs mere på www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeserivce@meny.dk


Depositum og returnering af termo-/varmekasser

I tilfælde hvor din ordre er pakket i termo-/varmekasser opkræves et depositum på 100 kr. pr. termokasse ved afhentning. Termo-/varmekasserne skal være rengjort og være intakte ved returnering for at få udbetalt depositummet. Ved returnering af termo- og/eller varmekasser fremvises udleveringsseddelen i Delikatesse/Slagter afdelingen, og du vil få tilbagebetalt dit depositum. Termo-/varmekasserne skal returneres senest tre dage efter afhentningsdagen.

Åbningstider

Alle ugens dage: Klokken 08-20

Kontakt os

Gammel Køge Landevej 4 2500 København

Tlf: 36 30 25 00 E-mail: 0450130@meny.dk CVR-nummer: 38714295

Betalingsformer

MastercardVisaDankort
Kontrolrapport
MastercardVisaDankortKontrolrapport